Beauty · Informatii Utile

Travel Beauty Essentials ( produse de ingrijire pentru par si corp)

M-am gandit sa scriu astazi despre produsele de par si corp pe care le folosesc atunci cand plec in calatorie, deoarece noi femeile folosim o multime de produse de acest gen, ele fiind o parte  consistenta in bagaj. Calatorind mult mi-am dat seama ca produsele cosmetice imi ocupa un spatiu destul de mare,plus ca imi ingreuneaza bagajul considerabil; dar nici fara ele nu se poate. Am gasit alternativa in produsele travel size, produse ambalate in cantitati mici, special facute pentru vacanta,astfel am cu mine in calatorii toate cosmeticele dorite pe care le organizez intr-o gentuta de calatorie.

Va arat produsele pe care eu le folosesc, marea majoritate le-am cumparat din magazinele Dm.

Incep cu produsul meu  preferat, gelul antibacterian, care nu imi lipsesti niciodata din geanta.Il cumpar de obicei din farmacii dar se gaseste si in supermarket-uri.

dscf5318

Servete umede -eu le prefer pe cele de la Dm pentru ca sunt ambalate individual.

dscf5308

Samponul pentru volum 50 ml de la Dm a costat in jur de 3 lei.

dscf5350

Balsam reparator pentru par Balea 50 ml de la Dm, costa  4 lei.

dscf5338

Tot pentru par am gasit fixativ  Balea ( 100 ml), l-am cumparat tot de la  Dm,costa aproximativ 10 lei.Imi place ca  este pentru volum, are o fixare lejera,naturala si cel mai important lucru: nu incarca parul.Este intr-o cantitate suficenta pentru  1 luna, folosit zilnic.

dscf5302

Inca un produs foarte important pentru mine  este uleiul  de par, fara ulei parul meu este uscat si se rupe,mai ales la plaja. Moroccan oil este foarte bun, aplic o cantitate foarte mica pe varfuri si parul este fin,hidratat si miroase frumos.

dscf5298

Pentru demacherea fetei folosesc gelul de curatat Balea-3 lei si pentru hidratare am o mini crema de fata cu Q10-4,5 lei la Dm.dscf5322

dscf5323

Masca de fata hidratanta-la fel de necesara deoarece fata mea  are nevoie de hidratare fie ca sunt intr-o zona calda si ma expun la soare, fie ca merg la munte intr-o zona friguroasa. Masca Balea de la Dm costa 3 lei si este pentru 2 aplicari.

dscf5339

Pasta de dinti 20 ml, pret 3 lei (Dm), ajunge pentru 1 saptamana, am gasit chiar si apa de gura la Dm, pret 4 lei.

dscf5344

dscf5329

Crema de maine este foarte importanta pentru mine deoarece cand calatoresc ma spal foarte des pe maine si apoi imi simt pielea uscata si am nevoie permanenta de hidratare. La aceasta categorie de creme sunt mai multe produse in supermarket-uri, eu insa am ales tot un produs de la Dm, o crema cu galbenele care a costat in jur de 5 lei.

dscf5351

Recipient din plastic gol pentru parfum sau alte lotiuni. Mie imi este util cand plec cu avionul doar cu bagaj de mana. Este de la Sephora, are 30 ml si am dat 7 lei pe el.

dscf5301

Uneori  folosesc in calatorii lotiuni de corp,geluri de dus „colectionate” din hotelurile unde am stat.

dscf5314

Produsele de la Dm  imi plac foarte mult, chiar si-au facut treaba foate bine toate ( sampoanele, balsamul de par,cremele,etc.), si sunt la preturi rezonabile.

Acestea sunt cele mai importante produse de ingrijire pe care eu le folosesc in calatorii.

Tu ce folosesti in calatorii?

 

untitled-1

Salvează

Lasă un comentariu